Atención a usuarios

Atención a usuarios

A continuación poñemos á súa disposición unha serie de servizos para resolver as súas dúbidas e recoller as súas suxestións. Para obter a súa resposta máis rapidamente, aconsellámoslle que os utilice na orde que se indica:

1. Resposta ás preguntas máis frecuentes

  • É o xeito máis rápido e cómodo de atopar solución ás súas dúbidas.
  • Este servizo actualízase de forma periódica.
  • Están incluídas todas as preguntas frecuentes
  • Proporciona unha información precisa sobre como solucionar o seu problema.

Para utilizalo prema aquí.

2. Formulario vía web

  • Utilíceo se Vde. non puido atopar a resposta á súa pregunta na opción anterior.
  • É o servizo de atención personalizada máis rápido e eficaz.
  • Recibirá unha mensaxe de correo electrónico coa solución á súa consulta.
  • Cubra todos os campos que lle solicitamos para poder axudalo mellor.
  • Non esqueza incluír o seu enderezo de correo electrónico.

Para utilizalo prema aquí.

3. Correo electrónico

  • Utilíceo se Vde. non obtivo resposta á súa pregunta nas opcións anteriores.
  • Recibirá unha mensaxe de correo electrónico coa solución á súa consulta.
  • Inclúa a mensaxe exacta do erro para que lle poidamos responder eficazmente.

Para utilizalo prema aquí.

4. Teléfonos de Atención ao Usuario

Utilíceo se Vde. non obtivo resposta á súa pregunta nas opcións anteriores.

AEAT (Agencia Tributaria): 901 33 55 33

Se a súa dúbida ten que ver con:

  • A presentación telemática de declaracións no seu nome ou no de terceiros
  • Obtención de información tributaria
  • Etiquetas fiscais
  • Erros que se produzan na súa conexión co enderezo www.aeat.es

Información tributaria: Luns a Venres de 9 a 19 horas

Soporte informático: Luns a Venres de 9 a 14:30 e de 15:30 a 19 horas

SEGURIDADE SOCIAL: 901 50 20 50

Se a súa dúbida ten que ver coa aplicación segura que a Seguridade Social puxo á súa disposición, deberá contactar co teléfono das U.A.U. (Unidade de atención ao usuario da Seguridade Social)

Horario: Luns a Venres de 7:30 a 22:00

FNMT-RCM:  917406982 / 917040191

Se a súa dúbida ten que ver con:

  • Obtención do certificado
  • Revogación do certificado
  • Renovación do certificado
  • Suspensión do certificado
  • Erros que se produzan na súa conexión co Sede electrónica de la FNMT.

Horario de atención:

  • De 8h a 19h de L. a V. Laborables de ámbito nacional, AGÁS:
    • Do 2 de Maio ao 30 de Xuño que será de 9h a 21h de L. a V. e de 9h a 14h os S.
    • Do 1 de Agosto ao 31 de Agosto de 9h a 15h de L. a V.

Servicio de anulación (revocación) telefónica:  917406848 / 913878337

La FNMT-RCM pone a su disposición un servicio 24x7 de revocación telefónica para certificados de:

  • Certificados de persona física
  • Certificados de representante
  • Certificados de personal adscrito a la Administración (AP) y Sector Público
  • Certificados de Sede y Sello de la Administración Pública (AP)
  • Certificados de Componentes Informáticos

Nota para revocación telefónica de certificados AP: Al solicitante de la revocación telefónica (titular del certificado) se le solicitarán los datos de su identidad: Nombre, Apellidos y el número del documento de identidad correspondiente. Para acreditar que el solicitante es el firmante del certificado a revocar, deberá aportar el Código de Solicitud que obtuvo en el momento de la solicitud del certificado y el NIF del organismo al que pertenece el certificado a revocar. Sin estos datos no se podrá realizar la revocación.