Atención a usuarios
Atención a usuarios
A continuación poñemos á súa disposición unha serie de servizos para resolver as súas dúbidas e recoller as súas suxestións. Para obter a súa resposta máis rapidamente, aconsellámoslle que os utilice na orde que se indica:
1. Resposta ás preguntas máis frecuentes
- É o xeito máis rápido e cómodo de atopar solución ás súas dúbidas.
- Este servizo actualízase de forma periódica.
- Están incluídas todas as preguntas frecuentes
- Proporciona unha información precisa sobre como solucionar o seu problema.
Para utilizalo prema aquí.
2. Formulario vía web
- Utilíceo se Vde. non puido atopar a resposta á súa pregunta na opción anterior.
- É o servizo de atención personalizada máis rápido e eficaz.
- Recibirá unha mensaxe de correo electrónico coa solución á súa consulta.
- Cubra todos os campos que lle solicitamos para poder axudalo mellor.
- Non esqueza incluír o seu enderezo de correo electrónico.
Para utilizalo prema aquí.
3. Correo electrónico
- Utilíceo se Vde. non obtivo resposta á súa pregunta nas opcións anteriores.
- Recibirá unha mensaxe de correo electrónico coa solución á súa consulta.
- Inclúa a mensaxe exacta do erro para que lle poidamos responder eficazmente.
Para utilizalo prema aquí.
4. Teléfonos de Atención ao Usuario
Utilíceo se Vde. non obtivo resposta á súa pregunta nas opcións anteriores.
AEAT (Agencia Tributaria): 901 33 55 33
Se a súa dúbida ten que ver con:
- A presentación telemática de declaracións no seu nome ou no de terceiros
- Obtención de información tributaria
- Etiquetas fiscais
- Erros que se produzan na súa conexión co enderezo www.aeat.es
Información tributaria: Luns a Venres de 9 a 19 horas
Soporte informático: Luns a Venres de 9 a 14:30 e de 15:30 a 19 horas
SEGURIDADE SOCIAL: 901 50 20 50
Se a súa dúbida ten que ver coa aplicación segura que a Seguridade Social puxo á súa disposición, deberá contactar co teléfono das U.A.U. (Unidade de atención ao usuario da Seguridade Social)
Horario: Luns a Venres de 7:30 a 22:00
FNMT-RCM: 917406982 / 917040191
Se a súa dúbida ten que ver con:
- Obtención do certificado
- Revogación do certificado
- Renovación do certificado
- Suspensión do certificado
- Erros que se produzan na súa conexión co Sede electrónica de la FNMT.
Horario de atención:
- De 8h a 19h de L. a V. Laborables de ámbito nacional, AGÁS:
- Do 2 de Maio ao 30 de Xuño que será de 9h a 21h de L. a V. e de 9h a 14h os S.
- Do 1 de Agosto ao 31 de Agosto de 9h a 15h de L. a V.
Servicio de anulación (revocación) telefónica: 917406848 / 913878337
La FNMT-RCM pone a su disposición un servicio 24x7 de revocación telefónica para certificados de:
- Certificados de persona física
- Certificados de representante
- Certificados de personal adscrito a la Administración (AP) y Sector Público
- Certificados de Sede y Sello de la Administración Pública (AP)
- Certificados de Componentes Informáticos
Nota para revocación telefónica de certificados AP: Al solicitante de la revocación telefónica (titular del certificado) se le solicitarán los datos de su identidad: Nombre, Apellidos y el número del documento de identidad correspondiente. Para acreditar que el solicitante es el firmante del certificado a revocar, deberá aportar el Código de Solicitud que obtuvo en el momento de la solicitud del certificado y el NIF del organismo al que pertenece el certificado a revocar. Sin estos datos no se podrá realizar la revocación.