Erabiltzaileen arreta
Erabiltzaileen arreta
Ondoren zure aholkuak jasotzeko eta zalantzak ebazteko zerbitzu desberdinak azalduko ditugu. Zure erantzuna berehala jasotzeko, hauek jarraian azaltzen diren ordenean erabiltzea aholkatzen dizugu:
1. Galdera Sarrienei erantzunak
- Zure zalantzentzat irtenbide azkar eta errazena aurkitzeko era da.
- Zerbitzu hau aldizka eguneratzen da.
- Galdera sarri guztiak agertzen dira bertan.
- Zure arazoa nola konpondu esaten dizu zehazki.
Erabiltzeko sakatu hemen.
2. Web bidezko datu-orria
- Aurreko aukeran zure galderaren erantzunik aurkitu ez baduzu erabil ezazu.
- Arreta zerbitzu pertsonal bizkor eta eraginkorrena da.
- Zure galderaren erantzuna azaltzen duen mezu elektroniko bat jasoko duzu.
- Hobe lagundu ahal izateko, eskatzen dizkizugun eremu guztiak bete itzazu.
- Ez ahaztu zure posta elektronikoaren helbidea jartzeaz.
Erabiltzeko sakatu hemen.
3. Posta elektronikoa
- Aurreko aukeretan zure galderaren erantzunik aurkitu ez baduzu erabil ezazu.
- Zure galderaren erantzuna azaltzen duen mezu elektroniko bat jasoko duzu.
- Errorean agertzen den mezu zehatza jar ezazu eraginkorki erantzun ahal izateko.
Erabiltzeko sakatu hemen.
4. Erabiltzailearen arretarako telefonoak
Aurreko aukeretan zure galderaren erantzunik aurkitu ez baduzu erabil ezazu.
AEAT (Agencia Tributaria): 901 33 55 33
Zure zalantzak ondorengo esparruekin zerikusirik baldin badauka:
- Zure izenean edo hirugarren pertsonen izenean eginiko aitorpenen aurkezpen telematikoa.
- Zerga informazioaren lorpena
- Etiketa fiskalak
- www.aeat.es helbidearekin konektatzean aurkitutako erroreak
Zerga informazioa: Astelehenetik ostiralera 9ak eta 19k bitartean
Laguntza informatikoa: Astelehenetik ostiralera 9ak eta 14:30 bitartean eta 15:30ak eta 19ak bitartean
GIZARTE SEGURANTZA: 901 50 20 50
Gizarte Segurantzak eskeini dizun aplikazio ziurrarekin zerikusia duen zalantzaren bat baldin badaukzau, U.A.U.-ak eskeintzen duen telefonora jo ezazu (Gizarte Segurantzaren Erabiltzailearen arretaren atala)
Ordutegia: Astelehenetik ostiralera 7:30ak eta 22:00ak bitartean
FNMT-RCM: 917406982 / 917040191
Zure zalantzak ondorengo esparruekin zerikusirik baldin badauka:
- Ziurtagiria lortu
- Ziurtagiriaren ezeztapena
- Ziurtagiriaren berrikuntza
- Ziurtagiriaren deuseztapena
- Sede electrónica de la FNMT helbidearekin konektatzean aurkitutako erroreak.
Arreta ordutegia:
- 8etatik 19etara astelehenetik ostiralera, lanegun nazionaletan. Denboraldi hauek salbu:
- Maiatzak 2tik ekainak 3 bitartean, ordutegia 9etatik 21 orduetara izango da, astelehenetik ostiralera. 9etatik 14etara larunbatetan.
- Uztailak 28tik abuztuak 29 bitartean, ordutegia 9etatik 15etara izango da, astelehenetik ostiralera.
Servicio de anulación (revocación) telefónica: 917406848 / 913878337
La FNMT-RCM pone a su disposición un servicio 24x7 de revocación telefónica para certificados de:
- Certificados de persona física
- Certificados de representante
- Certificados de personal adscrito a la Administración (AP) y Sector Público
- Certificados de Sede y Sello de la Administración Pública (AP)
- Certificados de Componentes Informáticos
Nota para revocación telefónica de certificados AP: Al solicitante de la revocación telefónica (titular del certificado) se le solicitarán los datos de su identidad: Nombre, Apellidos y el número del documento de identidad correspondiente. Para acreditar que el solicitante es el firmante del certificado a revocar, deberá aportar el Código de Solicitud que obtuvo en el momento de la solicitud del certificado y el NIF del organismo al que pertenece el certificado a revocar. Sin estos datos no se podrá realizar la revocación.