Laguntza teknikoa
Kontsultak
Zure zalantza DZFN-MEE-k jaulkitzen dituen Ziurtagiri mota bati buruzkoa bada, dagokien orria kontsulta ezazu.
Zure zalantza teknikoak sail honetan konpondu ditzakezu: Ohiko Galderak.
ESail honetan irtenbiderik aurkitzen ez baduzu, Ceres-ekin erabilitako aplikazioari buruzko edozein kontsulta bidali diezagukezu, bai bezero eta baita zerbitzari ordenagailuetatik ere. Ondorengo helbidearen bitartez egin dezakezu: soportetecnico@fnmt.es
Zure eskaera era egokienean erantzuna izan dadin, gomendagarria da mezuan zure datu pertsonalez gain (izena, organismoa …) ondorengo informazio teknikoa ere bidaltzea:
- Sistema eragilea
- Ordenagailuaren marka eta modeloa
- Memoriaren tamaina
- Txartel azkarraren irakurlearen marka eta modeloa
- Interneterako konexio mota
- Posta aplikazioa
- Browser edo nabigatzailea