Atenció a l’usuari
Atenció a l'usuari
A continuació posem a la vostra disposició una sèrie de serveis per resoldre dubtes i recollir suggeriments. Per obtenir una resposta al més aviat possible us aconsellem que els utilitzeu en l'ordre indicat:
1. Resposta a les preguntes més freqüents
- És la manera més ràpida i còmoda de trobar solucions als vostre dubtes.
- Aquest servei s'actualitza periòdicament.
- Hi ha totes les preguntes freqüents.
- Dóna una informació precisa de com solucionar el vostre problema.
Per utilitzar-lo cliqueu aquí.
2. Formulari via web
- Utilitzeu-lo si no heu trobat resposta a la vostra pregunta en l'opció anterior.
- És el servei d'atenció especialitzada més ràpid i eficaç.
- Rebreu un missatge de correu electrònic amb la solució a la vostra consulta.
- Empleneu tots els camps que sol·licitem perquè us puguem ajudar millor.
- No oblideu de posar la vostra adreça de correu electrònic.
Per utilitzar-lo cliqueu aquí.
3. Correu electrònic
- Utilitzeu-lo si no heu tingut resposta a la vostra pregunta en l'opció anterior.
- Rebreu un missatge de correu electrònic amb la solució a la vostra consulta.
- Incloeu-hi el missatge exacte d'error per tal que us puguem respondre de manera eficaç.
Per utilitzar-lo cliqueu aquí.
4. Telèfons d'atenció a l'usuari
Utilitzeu-lo si no heu obtingut resposta a la vostra pregunta en les opcions anteriors.
AEAT (Agencia Tributaria): 901 33 55 33
Si el vostre dubte té relació amb:
- La presentació telemàtica de declaracions al vostre nom o en el de terceres persones
- Obtenir informació tributària
- Etiquetes fiscals
- Errors que es produeixen en la vostra connexió amb l'adreça www.aeat.es
Informació tributària: De dilluns a divendres de 9 a 19 hores.
Suport informàtic: De dilluns a divendres de 9 a 14.30 i de 15.30 a 19 hores
SEGURETAT SOCIAL: 901 50 20 50
Si el vostre dubte té relació amb l'aplicació segura que la Seguretat Social ha posat a la vostra disposició, heu de posar-vos en contacte amb el telèfon de les UAU (Unitat d'Atenció a l'Usuari de la Seguretat Social)
Horari: de dilluns a divendres de 7.30 a 22.00.
FNMT-RCM: 917406982 / 917040191
Si el vostre dubte té relació amb:
- Obtenir el certificat
- Revocar el certificat
- Renovar el certificat
- Suspendre el certificat
- Errors que es produeixin en la connexió amb la Sede electrónica de la FNMT.
Horari d´atenció:
- De 8h a 19h de dilluns a divendres. Laborals d´àmbit nacional, EXCEPTUANT:
- Del 2 de maig al 30 de juny, que será de 9h a 21h de dilluns a divendres i de 9h a 14hores els dissabtes.
- Del 28 de juliol al 29 d´agost de 9h a 15h de dilluns a divendres.
Servei de revocació telefònica: 917406848 / 913878337
La FNMT-RCM posa a la seva disposició un servei de revocació telefònica per a certificats de persona física exclusivament. Aquest servei és 24x7.