Laguntza teknikoa

Kontsultak

Zure zalantza DZFN-MEE-k jaulkitzen dituen Ziurtagiri mota bati buruzkoa bada, dagokien orria kontsulta ezazu.

Zure zalantza teknikoak sail honetan konpondu ditzakezu: Ohiko Galderak.

ESail honetan irtenbiderik aurkitzen ez baduzu, Ceres-ekin erabilitako aplikazioari buruzko edozein kontsulta bidali diezagukezu, bai bezero eta baita zerbitzari ordenagailuetatik ere. Ondorengo helbidearen bitartez egin dezakezu: soportetecnico@fnmt.es

Zure eskaera era egokienean erantzuna izan dadin, gomendagarria da mezuan zure datu pertsonalez gain (izena, organismoa …) ondorengo informazio teknikoa ere bidaltzea:

  • Sistema eragilea
  • Ordenagailuaren marka eta modeloa
  • Memoriaren tamaina
  • Txartel azkarraren irakurlearen marka eta modeloa
  • Interneterako konexio mota
  • Posta aplikazioa
  • Browser edo nabigatzailea