Atenció a l’usuari

Si recibes un correo de la FNMT-RCM y te resulta sospechoso, puedes realizar las siguientes comprobaciones para ver si es seguro abrirlo:

- Si no tienes un certificado de la FNMT-RCM elimina ese correo. La FNMT-RCM sólo envía correos a sus titulares relacionados con el ciclo de vida de los certificados respecto a la solicitud, descarga, renovación o revocación del mismo.

- Si en el correo se adjunta un fichero ZIP / RAR , elimina ese correo. La FNMT-RCM no envía ningún fichero adjunto en sus comunicaciones.

- Si la redacción del correo presenta errores, elimina ese correo.

- Si tienes un certificado emitido con la FNMT-RCM recuerda que nunca solicitaremos la parte privada de tu certificado, no lo entregues a nadie.

- El Servicio de Notificaciones Electrónicas (SNE) ya no se presta, ahora las notificaciones se realizan a través de DEHU. Si recibe un correo de SNE elimínelo.En cualquier otro caso el correo puede ser lícito, puedes comprobar la caducidad de tus certificados en nuestra web. https://www.sede.fnmt.gob.es/certificados/persona-fisica/verificar-estado/solicitar-verificacion

Atenció a l'usuari

A continuació posem a la vostra disposició una sèrie de serveis per resoldre dubtes i recollir suggeriments. Per obtenir una resposta al més aviat possible us aconsellem que els utilitzeu en l'ordre indicat:

1. Resposta a les preguntes més freqüents

  • És la manera més ràpida i còmoda de trobar solucions als vostre dubtes.
  • Aquest servei s'actualitza periòdicament.
  • Hi ha totes les preguntes freqüents.
  • Dóna una informació precisa de com solucionar el vostre problema.

Per utilitzar-lo cliqueu aquí.

2. Formulari via web

  • Utilitzeu-lo si no heu trobat resposta a la vostra pregunta en l'opció anterior.
  • És el servei d'atenció especialitzada més ràpid i eficaç.
  • Rebreu un missatge de correu electrònic amb la solució a la vostra consulta.
  • Empleneu tots els camps que sol·licitem perquè us puguem ajudar millor.
  • No oblideu de posar la vostra adreça de correu electrònic.

Per utilitzar-lo cliqueu aquí.

3. Correu electrònic

  • Utilitzeu-lo si no heu tingut resposta a la vostra pregunta en l'opció anterior.
  • Rebreu un missatge de correu electrònic amb la solució a la vostra consulta.
  • Incloeu-hi el missatge exacte d'error per tal que us puguem respondre de manera eficaç.

Per utilitzar-lo cliqueu aquí.

4. Telèfons d'atenció a l'usuari

Utilitzeu-lo si no heu obtingut resposta a la vostra pregunta en les opcions anteriors.

AEAT (Agencia Tributaria): 901 33 55 33

Si el vostre dubte té relació amb:

  • La presentació telemàtica de declaracions al vostre nom o en el de terceres persones
  • Obtenir informació tributària
  • Etiquetes fiscals
  • Errors que es produeixen en la vostra connexió amb l'adreça www.aeat.es

Informació tributària: De dilluns a divendres de 9 a 19 hores.

Suport informàtic: De dilluns a divendres de 9 a 14.30 i de 15.30 a 19 hores

SEGURETAT SOCIAL: 901 50 20 50

Si el vostre dubte té relació amb l'aplicació segura que la Seguretat Social ha posat a la vostra disposició, heu de posar-vos en contacte amb el telèfon de les UAU (Unitat d'Atenció a l'Usuari de la Seguretat Social)

Horari: de dilluns a divendres de 7.30 a 22.00.

FNMT-RCM: 917406982 / 917040191

Si el vostre dubte té relació amb:

  • Obtenir el certificat
  • Revocar el certificat
  • Renovar el certificat
  • Suspendre el certificat
  • Errors que es produeixin en la connexió amb la Sede electrónica de la FNMT.

Horari d´atenció:

  • De 8h a 19h de dilluns a divendres. Laborals d´àmbit nacional, EXCEPTUANT:
    • Del 2 de maig al 30 de juny, que será de 9h a 21h de dilluns a divendres i de 9h a 14hores els dissabtes.
    • Del 28 de juliol al 29 d´agost de 9h a 15h de dilluns a divendres.

Servei de revocació telefònica:  917406848 / 913878337

La FNMT-RCM posa a la seva disposició un servei de revocació telefònica per a certificats de persona física exclusivament. Aquest servei és 24x7.